Vad våra kunder tycker

Under våren 2018 så har vi startat ett nytt samarbete för att få ökad kunskap om vad våra kunder tycker om oss. 
Har du handlat från oss under denna tid så har du säkert märkt att du efter en tid fått ett mail från Reco om att ge feedback. Det har visat sig fungera så mycket bättre än när vi själva försökte få in feedback så vi har bestämt oss för att fortsätta med det.

En skillnad blir det dock och det är att det framöver kommer vara Recotrust som skickar ut dessa förfrågningar om feedback. Reco har nämligen bestämt sig för att dela upp sin tjänst i två delar och delen för e-handel har fått namnet RecoTrust vilket för oss handlare innebär mer anpassningsbarhet till just behoven inom e-handel.
 

I samband med detta har vi också blivit ett rekommenderat företag och vi håller på att hitta lämpligt sätt att få in funktionalitet för att få in och visa upp rekommendationerna på sajten. 

Och vi vet att fler förändringar kommer att ske här under våren men det får vi återkomma till.
Våra grundvärderingar om att förmedla naturligt och väldoftande välmående för en bättre vardag kvarstår naturligtvis.

Stay tuned 

/Palle

Kommentera gärna:

Senaste inlägg

Senaste kommentarer

  • Orsakullan mamma vid 20 - Dalaliv, finpo » Tips för att spara el:  ”Viktigt det där att faktiskt tänka till på. Väldigt bra tips också :D”

  • skåningen » Tips för att spara el:  ”Tänk så ompysslad man hade varit om man hade varit en veteranbil :-) Kram!”

  • Henrik Olsson - Föreläsningar » Rutiner och vuxenpoäng:  ”Jag hade sömnproblem under väldigt många av av någon anledning, men idag har all..”

  • Veronica » Tips för svalka på varma sommardagar:  ”Tack för många bra samlade tips! Det är fint att kunna påminna sig om dessa sak..”

  • Henrik Olsson - Föreläsningar » Pollenallergi - 7 tips som gör livet lättare:  ”Nä, någon allergi mot gräspollen har man inte, men däremot kan jag känna av gråb..”

Bloggarkiv

Länkar

Etikettmoln