Vågar du prova

Det har blivit mer och mer populärt med doftmaskiner inom handeln då dofter påverkar till ökad försäljning.
Luktsinner är vårt starkaste emotionella sinne och blir ett väldigt kraftfullt sätt att kommunicera med hjärnan, vilket nyttjas av handlare m.fl.

Vill du använda dig av detta fenomen?

Under förutsättning att du inte är överkänslig för dofter så kan du utnyttja detta faktum till din fördel genom att använda doftoljor för de ändamål du vill uppnå. I vårt sortiment finns t.ex. lugnande dofter som Lavendel och Apelsin eller uppiggande dofter som Lime och Grönt äpple - bland våra 15 internationellt prisbelönta doftoljor finns även Vanilj som ger en känsla av trygghet samt Pepparmynta & Kanel som håller dig frisk och alert.

Tänk igenom ditt behov och titta sedan hur vi kan hjälpa dig att må bättre.
För att vinna krävs att man ibland provar nya saker, vilket för mig in på en annan nyhet som fladdrade förbi - G-punkten är en myt.
En italiensk manlig forskare har gjort en studie m.h.a. ultraljudsbilder och kommit fram till att det är lönlöst att försöka hitta G-punkten, studien ifrågasätts dock av bl.a. Katerina Janouch som vill ha mer seriös forskning om den kvinnliga sexualiteten. På det personliga planet så rekommenderas även här nyfikenhet och att prova sig fram till det som ger dig och din partner störst njutning - i vår avdelning ekologisk lust har vi några tips och trix för den som vill prova sig fram.

Hälsa & välgång!
/Palle & Suzana

Kommentera gärna:

Senaste inlägg

Senaste kommentarer

Bloggarkiv

Länkar

Etikettmoln